onsdag 1 februari 2012

Usch vad det är kallt ute!

Skönt att man har den roligaste sysselsättningen inomhus.
"Behöver" barnbarnen nya kläder - eller är det jag som behöver sy?


Ett linne i tyg från Stoff och Stil. Samt en tröja i tyg från Gittes Tygkälla.

Två tröjor i tyg från Liandlo.

Jag stickar inte ofta, men nu har jag stickat en mössa och ett pannband. Men insåg att det är inte alls mina färger.


Avslutar med en söt hundbild (en bichon frise´). Hade inte några gulledjur i förra inlägget kanske.

2 kommentarer:

  1. Ja visst är det kallt! B är och åker skidor och jag tränar framför datorn....*fniss*....
    Må väl och ha det gott!
    Kram kram.

    SvaraRadera
  2. Jag ställer mig samma fråga ibland, men har kommit fram till att visst behöver barnbarnen kläder. Eller är det bara önsketänkande? Kram

    SvaraRadera