tisdag 1 april 2014

Hurra, hurra!



Jag som inte brukar vinna - har vunnit! Jag brukar inte ta lotter heller för den delen, så där är kanske förklaringen.

Jag tror att jag gick i fjärde klass och tog en lott på väg till skolan. Och vann en stor docka. Det var inte bara kul då - att komma med en docka till skolan. Annars är det tunnsått med vinster.

Varje helg fixar jag till håret och bjuder in släkten, för så har jag sett att man ska göra. Sedan kommer Postkodslotteriet med guldkuvert. En sådan lott har jag nämligen. Men vad händer??   Ingenting.


Men nu så. Har jag vunnit en trädgårdsbok genom Veronicas utlottning. Ska bli SÅ spännande att se boken. Tack Veronica.






10 kommentarer:

  1. Ibland ska man ha tur... ser ut som en fin bok - var ju tvungen att kika in till Veronica :) Grattis en gång till!

    SvaraRadera
  2. Grattis till den vinsten.Roligt att få vinna ibland.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Haha! Jaså du har stort släktkalas varje helg. Låter kul. Grattis till vinsten.

    SvaraRadera
  4. Haha! Tacka mannen min som valde siffra ;)

    Det är kul att vinna, om det inte är en docka när man är 10 år såklart!!
    Mejla mig din adress på: fam.axjonsson@gmail så kommer den snart :D

    Kram

    SvaraRadera
  5. Grattis! Ingers Palmstjärnas böcker är dessutom bra!

    SvaraRadera
  6. Så roligt! Grattis! Det verkar vara en väldigt fin bok, hoppas du får många timmars trevlig läsning.
    /Ellinor

    SvaraRadera
  7. Grattis ekar över många hav och länder.....Må gott och vi hörs.

    SvaraRadera
  8. Så trevligt, grattis! Då har du lite att läsa om det regnar/snöar någon dag:-)

    SvaraRadera
  9. "Plötsligt händer det" känns rätt att skriva just nu ;-) Ett stort grattis och hoppas boken ger dig goda lässtunder under ljuva, varma, sommarkvällar.

    Vårkram / Therése

    SvaraRadera